Home » , » تحميل لعبة جاتا المصرية 2013 Download Egyptian GTA

تحميل لعبة جاتا المصرية 2013 Download Egyptian GTA


تحميل لعبة جاتا المصرية 2013 Download Egyptian GTA



اليوم نقدم لكم تحميل لعبة جاتا المصرية الرائعة و هى لعبة مجانية ممتعة و لها مميزات جميلة و هى تختلف عن لعبة جاتا سان اندريس كثيرا فهنا يمكنك لعبها فى شوارع مصر حيث ان لعبة جاتا المصرية من الالعاب الشهيرة فى الوسط المصرى خصوصا بين الاطفال و اهتمام الكثيرين بها جعلنا نقدم معلومات كاملة عنها حتى تستطيع تحميل لعبة جاتا بكل سهولة مدعومة من روابط رسمية للعبة و حتى تكون فى اضمن حال بعيدا عن الروابط التى قد تؤدى الى مشاكل كثيرة فى جهاز الكمبيوتر الخاص بك 


لعبة جاتا المصرية
لعبة جاتا المصرية


ايهما افضل لعبة جاتا سان اندريس او لعبة جاتا المصرية


قد يفضل البعض لعبة جاتا سان اندريس الاصلية لاحتوائها على مميزات عالية جدا منها الجرافيك و التصميم المميز بخواص ثلاثية الابعاد و لكن تظل لعبة جاتا المصرية 2013 من اروع الالعاب ايضا فى عالم الكمبيوتر و قد تم تطويرها لتتماشى مع الاجهزة الحديثة و يمكنك ايضا تجربة اللعبتين و اخبارنا عن ارائك من خلال نافذة التعليقات


معلومات فنية عن لعبة جاتا المصرية



الاصدار : 2.07

الحجم : 45 ميجا بايت

تاريخ الاضافة : 18 مايو 2013

نظام التشغيل :Windows 98/Me/2000/XP/Vista/7/8

الترخيص : لعبة مجانية : freeware

التحميل برابط رسمى : تحميل لعبة جاتا المصرية


246 التعليقات:

  1. العاب جميله جد جدا بصراحه وجاامده

    ردحذف
  2. مميزات لعبة المصارعة 2013 WWE Game features

    ردحذف
  3. ali.koko506@yahoo.com

    ردحذف
  4. بسم اللة الرحمن الرحيم والصلاة والسلام على اشرف المرسلين اما بعد انا عايز اعرف احمل لعبة جاتا المصرية واهدوا شوية ويارب ينجحك يا محمد عساف فى ارب ايدول وشكرخاص للمشترك الفاضل محمد عساف وشكر خاس لينانسى عجرم وشكر خاص احمد فهمى واحنا اهل المنصورة واحنا من مصر والمنصورة والسلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة مع ابن المنصورة احمدمشالى وشكرا

    ردحذف
  5. انا بحملها وهجرب وشوف

    ردحذف
  6. انا مش عارف احملة

    ردحذف
  7. انا محمد نعيم اريد لعب لعبة جاتا مصر

    ردحذف
  8. هيا اشتغلت فى مصر

    ردحذف
  9. جامدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    ردحذف
  10. إنشاء الله أحمد جمال اللى هيكسب و أنت المفروض أنك مصرى يعنى تشجع أبن بلدك مش واحد من فلسطين مع أحترامى ليك ...
    ربنا ينصرك يا أحمد يا جمال
    يسقط يسقط حكم المرشد
    يسقط يسقط حكم المرشد
    يسقط يسقط حكم المرشد
    يسقط يسقط حكم المرشد
    يسقط يسقط حكم المرشد
    يسقط يسقط حكم المرشد
    وتحيـــــــــــــــــــا مـــــــــــــصرنا......

    ردحذف
  11. متشكرين بس ياريت يظهر الرابط على طول

    ردحذف
  12. اللعبة رائعة جدااااا

    ردحذف
  13. لسه ما حملنهاش

    ردحذف
  14. جاااااااااااااامدة!!!!!!!!!!!

    ردحذف
  15. انا بحملها وعشوف كده ويارب تتحمل وتشتغل قولوا يارب

    ردحذف
  16. لكن فى حاجه انا طلبت لعبة جاتا المصريه جابولى تحميل لعبة جاتا سان اندريس وكل شويه على كده اجوكم اعطونى ردا وشكرا

    ردحذف
  17. اللعبه بايظه

    ردحذف
  18. شكراااااااااااااااااا

    ردحذف
  19. مشكووووووووور

    ردحذف
  20. انا الوقتي عيذ اكدم لكو شيأ جميل ان انا لعبة الى جاته دي و وصلت الى ابوالهول و ضمرته

    ردحذف
  21. شكرااجدااا

    ردحذف
  22. شكرااجدااا
















    شكرجدا

    ردحذف
  23. من فضلكم طريقة التسطيب

    ردحذف
  24. كيف تتحمل لعبة جاتا

    ردحذف
  25. الزعيــــــــــــــــــــــــــم18 يونيو 2013 في 4:07 م

    اللـــــــــــــــــــــــه

    ردحذف
  26. يا جماعة حد يعبرنا ويرد
    ما هي طريقة التسطيب
    يا رب حد يرد

    ردحذف
  27. يارب احمد جمال يكسب لارب ايدوا

    ردحذف
  28. حملتة إزى يا فارس ارجوك الرض بسرعة

    ردحذف
  29. حملته منين يا مصطفى

    ردحذف
  30. طيب حضرتك حملته منين اصلن يا عماد

    ردحذف
  31. انا بحملها ويارب تشتغل

    ردحذف
  32. انا مش عارف انزل لعبةجاتا المصرية

    ردحذف
  33. هى اشتغلت ولا انتا بتقول كده وخلاص علشان انا حملتها ومش راضيه تشتغل ارجو الرد

    ردحذف
  34. هيا بتتحمل منين حد يرد

    ردحذف
  35. ا2ا مش عارفه افتح جاتا ارجوكم تقولولي كيف افتحها

    ردحذف
  36. اللعبة مش عايزة تشتغل

    ردحذف
  37. شكراااااااااااااااااااااااااااااا

    ردحذف
  38. جامده جدي بس الرابط جنني

    ردحذف
  39. محمد مسعد ابوالوافا محمد ابراهيم22 يونيو 2013 في 2:07 ص

    انامش عارف انزاها

    ردحذف
  40. عرفين لو اللعبه منزليتش هدعي عليكو

    ردحذف
  41. اللعبة مذهلة و رائعة

    ردحذف
  42. انا ىاحمد حميدي من دمشق اريد ان احمل لعبت جتا وشكرة

    ردحذف
  43. الرابط هو
    http://www.par-download.com/2013/05/download-egyptian-gta-game-streets.html

    ردحذف
  44. انا حملتها وهتشتغل انشاء الله

    ردحذف
  45. انا شوفت لعبة جاتا فى شوارع مصر على الفيديو وحولت انزلها معرفتش يل ريت تخلونى انزلها من على الموقع دة من فضلكم لانى اول مرة اشوف بلدى بطلع حاجة ملحوظة (اذا نزلتها من على الموقع دة علم 20 واحد طرق الدفاع عن النفس) من الكابتن (محمد الاسد) وشهرتة (الاسبانى ملك الكاراتية وفنون القتال)

    ردحذف
  46. تعليق تانى ( عاوز انزل اللعبة علشان عندنا الناس بيقولوا وهما محبطين مصر ما تعرفش تتلع حاجة زى مصر مشهورة بالفشل............الخ) فانا عاوز اسبتلهم غير كدة من محمد الاسد) وبالمناسبة انا اسمى الحقيقى محمد سامح من قرية عرب الرمل مدرب الكاراتة وفنون القتال

    ردحذف
  47. شكرا لاننى استطعت تحميلها

    ردحذف
  48. كيف احملها

    ردحذف
  49. حملتها الزاي يا مصطفي

    ردحذف
  50. لعبة جميلة وسهله فىى تحمله

    ردحذف
  51. شكرااااااااااااا

    ردحذف
  52. معلومات فنية عن لعبة جاتا المصرية وهتلاقى كلمت التحميل برابط رسمى : تحميل لعبة جاتا المصرية

    ردحذف
  53. لعبة جامد جدا وبس احنا النيل

    ردحذف
  54. يا وليد انت لا تتقن الغة العربية فا صمت

    ردحذف
  55. محمد حبيى كان شاعرن وكان مشهور فى العالم كليه وكان يلعب هذه اللعبه ويشعر ويقل راءع

    ردحذف
  56. مش عارف احملها

    ردحذف
  57. عبدالرحمن ابن الوسخة هو ويوسف الكلب عند دين امو المنتكة

    ردحذف
  58. thanks for you this game is tooooooo beautifull . thank you

    ردحذف
  59. هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااى

    ردحذف
  60. والله جلوه بس تحميلها طويييييييييييل

    ردحذف
  61. ياجماعة عايز انزل لعبة جاتا مصر ازاى تنزل

    ردحذف
  62. هى جميله بس احملها ازاى يا ناس

    ردحذف
  63. انااسف بس مش عارف احملها

    ردحذف
  64. حملتها ازاى

    ردحذف
  65. لسا محملتهاش

    ردحذف
  66. شكرا اهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    ردحذف
  67. hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii وشكرا

    ردحذف
  68. لماذا تضحى من اجل لعبه

    ردحذف
  69. 201121323
    1231231
    12312312
    123123123
    123123
    11323123
    123123123

    ردحذف
  70. انا مش عارف احملها

    ردحذف
  71. وانا كمان ما انا مصرى

    ردحذف
  72. IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIJHJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

    ردحذف
  73. ازي في الف موقع محتوت في الموقع دة اضغط على اني واحد فيهم بالظبط

    ردحذف
  74. انا عاوز اللعبه تتحمل بسرعه

    ردحذف
  75. بتحمل قول يارب لمة تحمل هبعتلك الشكر

    ردحذف
  76. ههههههههههههههههههههه

    ردحذف
  77. انا حملتها بس مش عارف اسطبها

    ردحذف
  78. انا حملتها بيالى لم يتم العثور على الارشيف

    ردحذف
  79. شكرااا اللعبه جميله

    ردحذف
  80. ممممممممممممممممممششششششششششششششششكككككككككككككككوووووووووووررررررررررر

    ردحذف
  81. انا نزلت اللعبة وفكتها بس مش عارف هى مش بتفتح ليه

    ردحذف
  82. مش شغالة

    ردحذف
  83. شكرااااااااااااااا جزيلا العبة دى تمتام

    ردحذف
  84. انا بحملها تلوقتى يارب تشتغل لانى انا مصرى لازم تشتغل ان شاءالله

    ردحذف
  85. عبد الله السيد9 يوليو 2013 في 5:39 ص

    انا عاوز احمل العبه

    ردحذف
  86. ممكن تقول لى ازاى اجملها

    ردحذف
  87. انا العبة عندى بتتحميل وهاتشتغل انشا الله والتحميل طلقة سريع جدا شكرا للناشر هذة اللعبة

    ردحذف
  88. نفس احمل العيه جاتا

    ردحذف
  89. ازااااي يا عم الحج

    ردحذف
  90. انا مش عارف احمل اي لعبة ممكن تولولى احمل ازاى

    ردحذف
  91. لعبه جامده للغايه يعنى حلوه تمام

    ردحذف
  92. احمد محسوب نجدى12 يوليو 2013 في 10:55 ص

    العبه جامده جدا جدا جدا حلوه 20000

    ردحذف
  93. نفس احمل العيه جاتا

    ردحذف
  94. مش عارف انزل جاتا المصرية اعمل ايه

    ردحذف
  95. نفس احمل لعبة جاتا
    وكمان هديك الامل بتعية والمصحف لو بتشتغل ازاى والكعبة والمصحف والقران

    ردحذف
  96. علشان تصدقنى انا هديك الامل بتعى دلوقت بس توعدنى انك تشغلهلى ماشى

    ردحذف
  97. علشان تصدقنى انا هديك الامل بتعى دلوقت بس توعدنى انك تشغلهلى ماشى

    ردحذف
  98. علشان تصدقنى انا هديك الامل بتعى دلوقت بس توعدنى انك تشغلهلى ماشى

    ردحذف
  99. اللعبة دي جامد جدا <3

    ردحذف
  100. ازي انزلها ونبي حد يقل ي لو وحيات صيامكم قلولي

    ردحذف
  101. شكرااااا على العبة

    ردحذف
  102. ايمن المغازى15 يوليو 2013 في 3:33 م

    شكرا جدا

    ردحذف
  103. اضغط علي اجر شيئ من الكلام واستني علشان الرابط مباشر

    ردحذف
  104. جميله جدا

    ردحذف
  105. شكرررررررررررررررا

    ردحذف
  106. هاي يا جماعه

    ردحذف
  107. مشكووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووورين

    ردحذف
  108. مشكورررررررررررررررررررر

    ردحذف
  109. يا يا يا مصر انا بكرك

    ردحذف
  110. انا خمصري وعايش في السعوديه ومش عارف انزل اللعبة ازاي انزلها ارجوك رد علي

    ردحذف
  111. كيف احمل اللعبة انامن مصر وارجو الرد

    ردحذف
  112. انا مشه عرفه انزاله حده يكوليه بتنزله ازايه

    ردحذف
  113. كريم محمد حلمي31 يوليو 2013 في 2:32 م

    ازاي احملاه اربوك

    ردحذف
  114. وحياة احلى حاجة عندك انت حملتها ازاى

    ردحذف
  115. بسرعة جدااااااااااااااااااااااا

    ردحذف
  116. ازاى تنزا

    ردحذف

Feedage Grade A rated