Home » » تحميل لعبة صب واى سيرف 2014 تحميل مجانا وسريع Subway Surfers

تحميل لعبة صب واى سيرف 2014 تحميل مجانا وسريع Subway Surfers

تحميل لعبة صب واى سيرف 2014 تحميل مجانا وسريع Subway Surfers


Subway Surfers For PC لعبة الطاردة الجميلة ثلاثية الابعاد لعبة صب واي الان يمكنك لعبها على الكمبيوتر بعد ان بحث الكثير عن لعبة صب واي للكمبيوتر ولن يجد ما يريد وبعد وجود حلول زائفة عن لعبة ساب واي للكمبيوتر وتقوم بالتحميل لتجد اللعبة لا تعمل تم وضع الحل النهائي لتشغيل لعبة Subway للكمبيوتر فتابعو معنا الخطوات.



لعبة Subway للكمبيوتر والاندرويد
لعبة Subway للكمبيوتر والاندرويد

لعبة Subway للكمبيوتر والاندرويد
لعبة Subway للكمبيوتر والاندرويد
لعبة Subway للكمبيوتر والاندرويد
لعبة Subway للكمبيوتر والاندرويد


لعبة Subway للكمبيوتر والاندرويد
لعبة Subway للكمبيوتر والاندرويد






تشغيل لعبة صب واي سيرفرز للكمبيوتر Subway Surfers For PC



لعبة Subway Surfers للكمبيوتر بكل اسف لن تنزل حتى الان ولكن ظهر الكثير من المواقع بأدعاء ان اللعبة اصبحت متاحة للكمبيوتر ويوجد لها اصدار خاص بالكمبيوتر ولكن هذا الكلام غير صحيح ولكني اثناء البحث عن تحميل لعبة Subway للكمبيوتر في بعض المواقع الاجنبية وجدت لها حل غير مطروح في المواقع العربية ولن ابخل عليكم به تابعو معي الخطوات التالية فهي امنه جدا.

طريقة تشغيل لعبة صب واي للكمبيوتر



تحتاج لعبة صب واي الى برامج تدعمها حتى تستطيع تشغيل لعبة صب واي على الكمبيوتر وسوف اطرح لكم روابط تحميل برنامج تشغيل اللعبة.


  1. يجب تحميل برنامج تشغيل العاب الاندرويد على الكمبيوتر والمعروف باسم Download BlueStacks

  2. او كم بتحميل برنامج اخر لتشغيل الالعاب على الكمبيوتر من شركة Download IntelAppUp لجميع انظمة الويندوز

  3. بعد تثبيت واحد من البرامج المذكورة وانا افضل الثاني IntelAppUp قم بتحميل لعبة Subway للاندرويد والذي سيتم اضافة رابط التحميل مباشر اخر الموضوع

  4. ثم قم بعمل تثبيت (تنصيب) اللعبة على الكمبيوتر مثل اي لعبة اخرى وسيتم تشغيل اللعبة معك بدون اي مشاكل.

في حالة وجود اي مشاكل لا تترددو في طرحها الينا وسيتم الاجابة عنها في خلال ٢٤ ساعة ان شاء الله.


معلومات فنية قبل تحميل لعبة صب واي للكمبيوتر والاندرويد Subway Surfers



الناشر: Kiloo

الترخيص: مجاني

حجم اللعبة: 25M

الاصدار: 1.11.0

225 التعليقات:

  1. شكرا ليك على سهولة تحميل لعبة Subway للكمبيوتر

    ردحذف
  2. البرنامج الاول مش بيتثبت عندى

    ردحذف
  3. جامدة جدا

    ردحذف
  4. niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice game thanks admin

    ردحذف
  5. الله يعطيك العافيه يا اخي اللعبه اشتغلت بسرعه

    ردحذف
  6. اللعبة مرة حلوة وجزاك الله خير على تابة كيفية تحميل لعبة subway على الكمبيوتر

    ردحذف
  7. ادمن نزلت البرنامج التاني وثبتو بس لما نزلت صب واي للكمبيوتر نزل اشي اسمو itunes وين بدي الاقي اللعبة ارجو الرد بسرعة

    ردحذف
  8. نزلت البرنامج التاني وثبتو بس لما نزلت صب واي للكمبيوتر نزل اشي اسمو itunes وين بدي الاقي اللعبة شو اعمل ارجو الرد بسرعة

    ردحذف
  9. الواد بيوعد يرسم علي القطار

    ردحذف
  10. اعمل تنصيب للعبة وهي هتشتغل معاك

    ردحذف
  11. اللعبة شغااااااااااااااااالة شكرا......... للناشر

    ردحذف
  12. انا بحمله الولد بيوعد يلون القطار بس اعميل ايه

    ردحذف
  13. انت نزلتهااا ازاي ؟؟؟؟؟؟

    ردحذف
  14. شكرا يا معلم اللعبة شغالة وزي الفل

    ردحذف
  15. شكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا حبيبي

    ردحذف
  16. ازاي انزله انا بدوس علي الينك بس بينزل i tunes

    ردحذف
  17. الى نزل برنامج مش لعبة

    ردحذف
  18. شكرا على العبة الجميلة

    ردحذف
  19. أنا عندى اللعبة بس الصورة سودة ومشعرفة العبها وبردوا مش عايزة ان انا احملهه وبربت حد يالى اعمل اى بسرعةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة

    ردحذف
  20. انا عايز اعرف احمل اللعبه منين

    ردحذف
  21. قم بتنزيل برنامج ++c

    ردحذف
  22. مشكلتي زي مشكلتك ارجو الرد بسرعة من الادمن

    ردحذف
  23. لعبة رائعة جداً بارك الله جهودكم

    ردحذف
  24. لعبة رلاائعة جداً بارك الله في جهودمكم الرائعة

    ردحذف
  25. محمود السيد1 يوليو 2013 في 2:41 ص

    انا دخلت على الرابط بتاع تحميل لعبه صب واى لل اندرويد ومش اعمل ايه تانى

    ردحذف
  26. محمود السيد1 يوليو 2013 في 2:42 ص

    والرد بسرعه ارجوك ياادمن

    ردحذف
  27. محمود السيد1 يوليو 2013 في 2:43 ص

    اعمل ايه تانى والنبى يا شيخ بالله عليك

    ردحذف
  28. هتلاقي كلمة INSTALL على الشمال وسط مستطيل باللون السماوي اضغط عليها وحمل اللعبة

    ردحذف
  29. انا عيزة اعرف معنى كلمة تصتيب بالانجليزى بسرعة

    ردحذف
  30. انا مش فهما حاجة ممكن تفهمنى براحة

    ردحذف
  31. لعبةجميلة ولان اريد ان العبها

    ردحذف
  32. لعبة جميلة واريد ان العبها

    ردحذف
  33. انا دوست على تحميل اللعبة بس بينزل برنامج اسمة itunes ياريت حد يشرحلى اعمل ايه بالظبط

    ردحذف
  34. جميلة موووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت :)

    ردحذف
  35. البرنامج مش شغال

    ردحذف
  36. بعد مانطغط عليه كيف بدنا انسجل البريد الأكتروني ارجو الرد بسرعه

    ردحذف
  37. جمييييييييييييييييييييييل

    ردحذف
  38. شكراً كدا يا اخي مو كدا شكرن

    ردحذف
  39. اللعبة اشتغلت بس مش عارف العبها اذاى

    ردحذف
  40. اشكرك جدا جداوانا كمان افضل البرنامج الثانى

    ردحذف
  41. انت من البرنامج بتنزل اللعبه

    ردحذف
  42. انا بلعبها على التلفون حلوة كتير بس على الاب توب موراضيه تحمل

    ردحذف
  43. هلا انا نزلت البرنامج appup بس بتيجيني عند اللعبة كلمة فري بكبس عليها بيجيني ايميل بكتب ايميلي بحكولي خطأ طيب شو اكتب الايميل

    ردحذف
  44. انا اتحملي برنامج اسمه itunes

    ليه مش راضي يحمل اللعبه؟

    الرجاء الرد....وشكرا!

    ردحذف
  45. من فضلك قم بتحميل لعبة صب واي عبر الرابط الخاص بالكمبيوتر

    ردحذف
  46. كيف احمل لعبة sabway

    ردحذف
  47. انا بحاول انزلها مش عارف

    ردحذف
  48. انا كل ماجى انزل اللعبه تدينى تحميل لبرنامج اى تون اعمل ايه ممكن حد يقوللى

    ردحذف
  49. كيف اشغل اللعبة بعد مانزلت البرنامج ؟؟

    ردحذف
  50. انت نزلتهااا ازاي ؟؟؟؟؟؟

    ردحذف
  51. العبة دي جمدة جدا بس انزلة ازاي مش عارف حد يقلي ازاي ؟؟؟؟ !!!!!

    ردحذف
  52. اللعبة راوعة شكرا لتعليقكم

    ردحذف
  53. كيف بدي احملها

    ردحذف
  54. اللعبة خطيرة جداجداجداجداجداجداجداجداجداجداجداجداجداجدا

    ردحذف
  55. هلا انا نفسي اعرف انزلها ازاي ومش عارف ارجو اي حد من المعلقين او البرنامج يرد عليا بسرعه بليز

    ردحذف
  56. التحميل بعد كلمة الاصدار

    ردحذف
  57. كتيركتير انا حبتها اوى اوى اوى

    ردحذف
  58. ازاى انزلها

    ردحذف
  59. انا لقيت المكان بس مش عايز ينزل على الموبيل

    ردحذف
  60. ازاى احمل اللعبة من على النت

    ردحذف
  61. انا نزلتها وحملتها بس بيجيلي الولد يلون القطر ومش بتعمل حاجه تاني ليه شباب ارجو الرد بسرعه ^_^

    ردحذف
  62. اللعبه كل ما احملها يطلع برنامج اي تونز شنو العمل

    ردحذف
  63. انا مش عارف اعمل اييييييييييييية ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ردحذف
  64. والله انا نزلت اللعبة لاكن ماعرفت كيف اشغلها مو تشتغل ارجو ان احد يعلمني كيف اشغلهااااا

    ردحذف
  65. انت نزلتها ازاى مفيش مكان للتحميل

    ردحذف
  66. هو فين اللعبةساب واى تحملها

    ردحذف
  67. السلام عليكم ...بلا زحمه اشلون احمل اللعبة ارجو الرد بسرعه

    ردحذف
  68. السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخي رمضان كريم علينا وعليك انا بس اريد اعرف اللعبه ليش ما تشتغل عندي انا لما افتحها يطلع فقط يصبغ القطار لكن ما في تاب تو بلي او اي شي ثاني الموسيقى نفسها وكلشي نفسه لكن ما يتحرك ملي متر واحد افدني الله يفيدك يا رب

    ردحذف
  69. انا حملتها جمدا جدى

    ردحذف
  70. التحميل انزل تحت وهتايه العب صراحه روعه

    ردحذف
  71. ا نا ا حب لعبت subway

    ردحذف
  72. انا حملت البرنامج الاول والثانى بس الاثنين مش راضيين يتثبتو على الكمبيوتر

    ردحذف
  73. شكراااااااااااااااااااااااااااا

    ردحذف
  74. انتا حملتها ازاى؟؟؟؟؟؟

    ردحذف
  75. العبة تحفةةةةةةةةةةةةةةجدا

    ردحذف
  76. ادخل على السوق وحمل

    ردحذف
  77. نزلت البرنامج التاني وثبتو بس لما نزلت صب واي للكمبيوتر نزل اشي اسمو itunes وين بدي الاقي اللعبة شو اعمل ارجو الرد بسرعة

    ردحذف
  78. انا نزلت العبه واشتغلت عادى بس فيه حاجه عايز اعرفها ......... هى بتتلعب من انهو زراير

    ردحذف
  79. انا نزلت العبه واشتغلت عادى بس فيه حاجه عايز اعرفها هى بتتلعب من انهو زراير

    ردحذف
  80. انا مش عارف احمله
    ☺ ارجوك ساعدوني
    ♥ علي اعارف تحمله
    ازاي ارجوك ☺♥♥♥♥
    !♥♥♥3333♥♥♥3333

    ردحذف
  81. مع خالص التقدير والاحترام لحسن تعاونكم

    ردحذف
  82. اي اعمل بريد الكتروني

    ردحذف
  83. انا لا افهم كيف احمل العاب سعدوني على تحميل العابSubway Surf

    ردحذف
  84. ارجوك رد باسرعا

    ردحذف
  85. انا لا افهم كيف احمل العاب سعدوني على تحميل العابSubway Surf

    ردحذف
  86. شكرا اوي اللعبة ناااااااااااااار وحلوة اوى يا ادمن شطور انتا يا حللو

    ردحذف
  87. لعبة جمداااااااااااااااااااا

    ردحذف
  88. انا مش عارف احميل العبة

    ردحذف
  89. حملت البرنامج ورحت ابغى احمل اللعبه بس يطلعلي انت لا تملك جهااااازز ليش بليز جيبولي حل

    ردحذف
  90. ايه حتى انا نزل شيء اسمو itunes بلييييز ابي رد بسرررعه

    ردحذف
  91. الف شكر على اللعبة جميلة جدااا بس مش عارف ازاي العبها بالكيي بورد شغالة بالماوس فقط .... برجاء المساعدة

    ردحذف
  92. نزلت البرنامج وبيجي ايميل وبكتب الايميل بيكتبلي خطأ

    ردحذف
  93. مش عرفه اشغلهاايء اهء الشغلها يؤلي شغلها ازاي

    ردحذف
  94. وين نلقة تحميل لعبت sabway

    ردحذف
  95. انته نزلتها ازاي

    ردحذف
  96. انا اريد رابط تحميل العبه دلؤتى الادمن يرد على

    ردحذف
  97. اين هذا السوق ممكن تعطينى موقع السوق

    ردحذف
  98. هههههههههههههههههه احلى مسا عليكو انا نزلتها نزلى برنامج اغانى ازاى معرفش

    ردحذف
  99. انا عايز انزلها لكمبيوتر و سطبت البرنامج

    ردحذف
  100. اقولك فين و ما تزعلش

    ردحذف
  101. فين كلمه الاصضقاء

    ردحذف
  102. من وين بتنل الالعبة

    ردحذف
  103. هههههههههههه ليش هالتشديد ف الاملاء

    ردحذف
  104. شكرررررررررررررررا

    ردحذف
  105. انت حملتها ازاى مش عارفا

    ردحذف
  106. ضروري تنزيل هاد البرنامج بزبط بدونو

    ردحذف
  107. بس بكون بدهن بالقطار ما بعمل اشي تاني

    ردحذف
  108. لو سمحت اللعبة نزلة او تمام بس المشكله لما افتحها بجيبلي الولد لرسم او بس ...... يا ريت الرد ابسررررررررررررررررررررعة

    ردحذف
  109. ممكن اعرف كيف بتشتغل رجاء

    ردحذف
  110. لو سمحت انا عايزه انزل اللعبه دى subway انت نزلتها ازاى

    ردحذف
  111. حملتها ازاي بعد اذنك

    ردحذف
  112. السلام عليكم ممكن تعلموني شلون انزل العبه الله يخليكم

    ردحذف
  113. انا ما اعرف انزله ممكن تعلمون

    ردحذف
  114. كييف انزل اللعبه على الاب توب

    ردحذف
  115. كيف انزله العبه ارجو الرد بسرعه

    ردحذف
  116. دوس على الرابط وبعدين برنامج الدونلود هتلاعلك نافزة بها اختيارات اختار بدء التحميل

    ردحذف
  117. واعملها تنصيب (setup) وهى تشتغل ملحوظة لازم يكون عندك المساحة الكافية

    ردحذف
  118. اموت و اعرف كيف العب subway ابليززززززززززززززززززززز قلولي

    ردحذف
  119. والله يا حبوب اللعبه دي جامده جدي تسلم يا حبوب

    ردحذف
  120. السوق دة فى الأيباد والأيبود او فى اجهزة الموبايل الاندرويد

    ردحذف
  121. انت رااااااااااااااااجل مية مييييييية اللعبة شغااااااااالة وتماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام انت بررررررررررررنس والمصصصصصصصصصصصحففففففففففف اللعبة شغالة عندى

    ردحذف
  122. اللعبببببببة شغاااااااااله يا جمااااااااعة ومية فى المية عايزين تشغلوها اعملو الخطوة التانية وهى تحميل البرنامج التانى وبعد كدة يتصطب وبعديها بيفتح البرنامج بتختار games وبتعمل اكونت بس ليك وبتحمل sabway وكل الحاجات اللى انت عايزها براحتك :))

    ردحذف
  123. نزلتها بس ما تشتفل

    ردحذف
  124. انا حاولت كتييييييييييير جدا ومش عارفه انزلها خالص (ارشدونى انزلها ازاى ))(ارجووووووووووووووووووكم)

    ردحذف
  125. ياليت كل من تحبه يحبك

    ردحذف
  126. هيا مبتشتغلش لية

    ردحذف
  127. نزلى البرنامج بتاعها وهتنزل

    ردحذف
  128. بس انا حملتها بس لم بلعبه بيجلى مش عاارفه بقى اعمل ابهopss

    ردحذف
  129. كيف انزلها على الكمبيوتر مبتنزلشي

    ردحذف
  130. يا شباب هى تنزل على جوال 306

    ردحذف
  131. كيف انزلها على الكمبيوتر؟

    ردحذف
  132. ياسين الغرباوي18 أغسطس 2013 في 7:12 ص

    كيف نزلتها

    ردحذف
  133. هلا اللعبة مرة حلوة لأنها عندي عل ايباد لاكن لما جيت احملها على اللاب توب قالت يتعذر التحميل

    ردحذف
  134. صح كلامك مررررررة صح؟$!

    ردحذف
  135. البرنامج لايعمل

    ردحذف
  136. كل ما اجي احملها يطلب من sing up اعمل ساين اب يقولي انت مش معاك جهاز اعمل ايه

    ردحذف
  137. العبه جميـــــــله وحلووة الصراحه ماشفت لعبه حمستني زيها بس ابي اقول شي واحد ماقد وصلت للنهايه ههههههه

    ردحذف
  138. الصراحه اللعبه جممممميله جداا وشكررا

    ردحذف
  139. انا مش عارف احملها

    ردحذف

Feedage Grade A rated