Home » » تحميل لعبة صب واي للكمبيوتر 2015 صب واى سيرف Subway Surfers

تحميل لعبة صب واي للكمبيوتر 2015 صب واى سيرف Subway Surfers

تحميل لعبة صب واي للكمبيوتر 2015 صب واى سيرف Subway Surfers


لعبة صب واي

اهلا وسهلا بكم في موقع pardownloads اليوم نقدم لكم لعبة صب واي سيرف الان يمكنك تحميلها علي جهازك الكمبيوتر بكل سهولة لعبة صب واي سيرف لعبة مشهورة جدا وهي من اروع الالعاب الي ممكن تشوفها صب واي عبارة عن شاب يسرق ويجمع الذهب بقدر الامكان ويجري خلفك شرطي لكي يمسكك وعليك ان تنتبه للعقبات التي امامك مثل القطارات وتجبنب اي اصطدام امامك لعبة صب واي هي لعبة من اقوي العاب المغامرات الرائعة ولعبة ممتعة جدا

صب واى


وصف يقدمه لكم موقع pardownloads للعبة صب واي :


لعبة Subway Surfers هي لعبة مغامرات رائعة جدا ولها الكثير من المعجبين لها ومشهورة جدا لعبة صب واى هي لعبة تلعبها وتلم الذهب والمجوهرات بقدر الامكان لكي تجمع اكبر عدد من الذهب لعبة داخل المترو وانت تلعب بشاب وهناك لاعبين اخرين وهناك هدايا كثيرة تقدمها لك اللعبة هدايا كثيرة نقدم لكم اليوم تحميل اللعبة علي الكمبيوتر


الان مع طريقة تشغيل العبه على الكمبيوتر :


  1. يجب تحميل برنامج تشغيل العاب الاندرويد على الكمبيوتر والمعروف باسم Download BlueStacks

  2. او كم بتحميل برنامج اخر لتشغيل الالعاب على الكمبيوتر من شركة Download IntelAppUp لجميع انظمة الويندوز

  3. بعد تثبيت واحد من البرامج المذكورة وانا افضل الثاني IntelAppUp قم بتحميل لعبة Subway للاندرويد والذي سيتم اضافة رابط التحميل مباشر اخر الموضوع

  4. ثم قم بعمل تثبيت (تنصيب) اللعبة على الكمبيوتر مثل اي لعبة اخرى وسيتم تشغيل اللعبة معك بدون اي مشاكل.

الان موعدنا مع تحميل اللعبة


ترخيص اللعبة : مجاني

حجم اللعبة 25 ميجا

الموقع الناشر : Kiloo


تحميل لعبة صب واي للكمبيوتر من هنا

68 التعليقات:

  1. انابحمل الرنامج لسة يارب تشتغل

    ردحذف
  2. انا حملتهن كلهن بس ماعرف استخدمهن

    ردحذف
    الردود
    1. أعرف أزاي تشتغل من هنا =)) www.yotube...atch?v=Hr3I 137TrNQ =)) =)) // :http

      حذف
    2. حملتها ازااااااااااااااااى :-?

      حذف
    3. احملها ازاى

      حذف
  3. هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه اشهر لعبة هي سب واي سرف

    ردحذف
  4. اريد تشغيل لعبة ساب واي علي الفيس

    ردحذف
    الردود
    1. مش هينفع لازم تجبها من النت أو من موقع لتحميل العبة ;(( طب ازاي :-? تحميل برامج والعاب programs and games hppts //

      حذف
  5. التحميل من هذا الرابط : http://appldnld.apple.com/iTunes11/091-6059.20130605.205Rf/iTunesSetup.exe

    ردحذف
  6. عبدالله المهدي21 نوفمبر 2013 في 2:24 م

    اجمل لعبة في التاريخ

    ردحذف
  7. الردود
    1. ttp://appldnld.apple.com/iTunes11/091-6059.20130605.205Rf/iTunesSetup.exe

      حذف
  8. أريد ألعاب أكشن

    ردحذف
  9. لعبه صاب واي العيب

    ردحذف
  10. انا بحمل الرامج يارب تشتغل وشكرا علي مجوهتكم

    ردحذف
  11. انها لعبه جميله جدا جدا

    ردحذف
  12. لسا بحملها يارب تشتغل

    ردحذف
  13. لسا بحملها يارب تشتغل كويس معايا

    ردحذف
  14. اللعبة دي انا عرفت احملها وسهلة اوي في اللعب :)

    ردحذف
  15. يا حماعة انتو لو عاوزين تحمليوها انا هديكو الرابط بس في مشكلة لو مشتغلتش عندكو اعرفو ان امكانيات الكمبيوتر مش هتقدر تشغل اللعبة ok خدوا بقا الرابط:)اه انا هستني ردكو عليا
    التحميل من هذا الرابط : http://appldnld.apple.com/iTunes11/091-6059.20130605.205Rf/iTunesSetup.exe

    ردحذف
  16. يا حماعة انتو لو عاوزين تحمليوها انا هديكو الرابط بس في مشكلة لو مشتغلتش عندكو اعرفو ان امكانيات الكمبيوتر مش هتقدر تشغل اللعبة ok خدوا بقا الرابط :) اه انا هستني ردكو عليا
    التحميل من هذا الرابط : http://appldnld.apple.com/iTunes11/091-6059.20130605.205Rf/iTunesSetup.exe

    ردحذف
  17. يا رب تحمل وتشتغل

    ردحذف
  18. احب لعبة صب واي جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    ردحذف
  19. لعبة تحفه واحب ان انزله مهم كان الثمن

    ردحذف
  20. لسا بحملها يارب تشتغل

    ردحذف
  21. انا حملت اللعبة واشتغلت واللعبة دي جامدة جدي

    ردحذف
  22. لعبة صب واي حللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللوة

    ردحذف
  23. انة لعبة جميلة جدآ

    ردحذف
  24. بتتحمل ازاي

    ردحذف
  25. ايمن عصام ودالمختار13 ديسمبر 2013 في 8:54 ص

    ربك كـــــــــــــريم

    ردحذف
  26. الله يباشركم بلخير

    ردحذف
  27. هجربها وسامع انها جميله

    ردحذف
  28. انا لسه بحمل اللعبه بس ناقص البرنامج ويارب بعد المجهود دة كله تشتغل وشكرا على النصيحة

    ردحذف
  29. انا عايز احملها بسهوله ازاى

    ردحذف
  30. انا حملتها واشتغلت بس مش راضى يلعب مش عارفة لية ؟
    اضغط على اية فى اللعبة عشان يبتدى

    ردحذف
  31. انا حملتها وسطبتها واشتغلت بس مش راضى يدخل على اللعبة يعنى اعمل ابدا منين مش عارفة
    وشكرا

    ردحذف
  32. انا مش عارف احمل البرنامج الثاني

    ردحذف
  33. يارب تشتغل بقى

    ردحذف
  34. صب واى لعبة جملة

    ردحذف
  35. انا ارد تحمل صب واى

    ردحذف
  36. انا عم حمل البرنامج الاول

    ردحذف
  37. هي صب واي بتتحمل ازاي

    ردحذف
  38. مشكورررررررر ☺

    ردحذف
  39. ما هذة الوجة المضحكة
    ابو قلم على وجهة وال

    ردحذف
  40. جميلة جدا جدا جدا

    ردحذف
  41. اسا بحملها يارب تشتغل وشكرا على المجهود

    ردحذف
  42. لعبة جمبلة جدا

    ردحذف
  43. انا مش عارف انزلها

    ردحذف
  44. انا مش عارف انزلها ;(

    ردحذف
  45. انا حملت اللعبه والبرنامج ومش عارف اشغلها

    ردحذف
  46. انا حملتها بس مش عارف احمل البرنامج

    ردحذف
  47. انا حملت البرنامج بس مش عارف احملها

    ردحذف
  48. انا مش عارف افتحها ساعدوني

    ردحذف

Feedage Grade A rated